Klisiński, JanuszKuźniar Krzysztof2014-01-262014-01-262002http://hdl.handle.net/11199/4800Celem niniejszej pracy jest ukazanie istoty marketingu wewnętrznego, odbywającego się w sferze usług finansowych, na przykładzie firmy usług pożyczkowych Provident S.A. Działania marketingowe zostały przedstawione na konkretnym przykładzie, jakim są pracownicy (Przedstawiciele) firmy pożyczkowej. Wybrane przedsiębiorstwo jest jednym z wielu obecnie dostosowującym swoje działania do rozwijającej się w Polsce gospodarki wolnorynkowej. Zarządzanie wewnętrzne stanowi jedną z metod, która może skutecznie pomóc w realizacji obranej drogi. Dlatego, w przypadku tej pracy można wysunąć następującą tezę: Nastawienie Zarządu firmy na wewnętrzne zarządzanie firmą, daje bardzo dobre rezultaty odzwierciedlające się w kondycji finansowej firmy.pllicencja niewyłącznamarketing usługpopyt rynkuprojektowanie usługjakośćobsługa klientamarketing wewnętrznyfirma usługowaProvident Polska S.A.Wpływ marketingu wewnętrznego na sprzedaż pożyczek konsumpcyjnych na przykładzie firmy usług pożyczkowych Provident Polska S.A.masterThesis