Wołowiec, TomaszSkubisz-Galera, Małgorzata2013-10-102013-10-102009-09-01http://hdl.handle.net/11199/913Bieszczady to jeden z niepowtarzalnych zakątków Polski, gdzie każda z pór roku ma swój magiczny urok. To tutaj wielu z nas ładuje akumulatory by móc sprawnie funkcjonować przez cały rok. Zachwycają krajobrazem, ciszą, spokojem, „płonącymi bukami jesienią”, łąkami alpejskimi (połoninami) kuszą nas od wiosny aż po zimę. Dziewiczy i malowniczy krajobraz przyciąga co roku tłumy turystów. Dzikość i niedostępność niektórych zakątków fascynuje i dodaje wrażeń. Nie brakuje tu atrakcji turystycznych, nie brakuje też pomysłów na to by wprowadzać nowości i przyciągać jeszcze bardziej w ten rejon Polski .W I Rozdziale przedstawiony został rys historyczny Bieszczadów od czasów bardzo odległych aż po dzień dzisiejszy, ich wielokulturowość i wieloreligijność oraz wpływ tych dwóch cech na relacje międzyludzkie. W II Rozdziale wiodącym tematem są Bieszczady w oparciu o produkt turystyczny, jakość tego produktu I jej znaczenie w postrzeganiu dzisiejszej turystyki. W III Rozdziale omówiony został temat szeroko rozumianej turystyki w Bieszczadach, początki powstania turystyki w tym regionie i jej rozwój aż po dzień dzisiejszy. W IV Rozdziale przedstawiony został wpływ jaki niosłoby za sobą stworzenie innowacyjnych produktów turystycznych na zwiększenie atrakcyjności Bieszczad. Stworzenie flagowych, wręcz unikatowych atrakcji turystycznych mogłoby przynieść ogromne korzyści dla regionu.pllicencja niewyłącznaprodukt turystycznyusługi hotelarskieusługipromocja regionuInnowacyjne produkty turystyczne w kształtowaniu wizerunku BieszczadInnovative touristic products in forming of picture of BieszczadybachelorThesis2013-10-10