Łyszczarz, HalinaPajdo, Dorota2018-07-092018-07-092010-09-22http://hdl.handle.net/11199/10441Celem pracy jest przeprowadzenie analizy strategicznej polegającej na ocenie miejsca firmy na konkurencyjnym rynku, jak również wskazanie pożądanych zmian, które pozwolą na osiągnięcie sukcesu w postaci zysków finansowych i wypracowaniu trwałego wizerunku marki wśród nabywców. Praca składa się z czterech rozdziałów. Ma charakter studium opisowo-empirycznego opartego na literaturze z zakresu marketingu oraz na materiałach i informacjach udostępnionych przez badane przedsiębiorstwo. W rozdziale pierwszym przedstawiona została charakterystyka strategii marketingowych, ich znaczenie dla przedsiębiorstwa oraz procedura ich tworzenia. W rozdziale drugim dogłębnie przeanalizowano poszczególne komponenty marketingu mix i zwrócono uwagę na politykę produktu, politykę ceny, politykę dystrybucji oraz politykę promocji. Rozdział trzeci w całości poświęcony został prezentacji firmy KARMOT. W rozdziale czwartym dokonano identyfikacji strategii marketingowej firmy KARMOT.pllicencja niewyłącznaanaliza strategicznafirmakonkurencyjnośćocena firmyrynekmarkabadania marketingowestrategia marketingowamarketing-mixAnaliza strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy KARMOT Spółka JawnaAn analysis of an enterprise marketing strategy as exemplified by KARMOT Spółka JawnabachelorThesis2018-03-09