Piekarz, HalinaLipińska, Barbara2014-03-032014-03-032011-06-14http://hdl.handle.net/11199/6667Niniejsza praca opisuje proces tworzenia marki Nails Secrets w Internecie z uwzględnieniem tradycyjnych kanałów dotarcia do klienta. Celem pracy jest analiza procesu tworzenia marki, zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym. Zadaniem przeprowadzonych badań było sprawdzenie czy tworzenie marki przy pomocy prowadzenia działań internetowych zgodnie z metodyką, przyczyni się do podniesienia ich efektywności. Ustalono, iż z komunikacji internetowej najczęściej korzystają młodzi ludzie, stanowiący ważną grupę klientów docelowych marki Nails Secrets. Ponadto wzrasta zainteresowanie, zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, zakupami kosmetyków poprzez sklepy internetowe. Analiza opiera się na literaturze przedmiotu, wtórnych źródłach informacji z Internetu, wywiadu bezpośredniego przeprowadzonego z właścicielką Nails Secrets, a także własnego doświadczenia oraz spostrzeżeń. Przedstawiony plan działań promocyjnych i budowania marki Nails Secrets w Internecie z pewnością pomoże poprawić osiągane wyniki, jednakże ze względu na fachową wiedzę i umiejętności, jakie są niezbędne przy pozycjonowaniu stron, w przypadku Nails Secrets najlepszym rozwiązaniem będzie zlecenie tej czynności wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej. Takie działanie pozwoli na oszczędność czasu i skupienie się na kluczowych zadaniach firmy.pllicencja niewyłącznamarkatożsamośćwizerunekkreowanie markiInternetKreowanie marki w Internecie - przykład marki Nails SecretsThe creation of Internet brands: Nails SecretsbachelorThesis2014-03-03