Chlipała, PawełGrzywacz Elżbieta2014-02-142014-02-142006http://hdl.handle.net/11199/5780Dobra marka stanowi dla firmy ochronę i daje gwarancję przetrwania na rynku, a jej jakość jest wynikiem strategii, jaką realizuje przedsiębiorstwo. Marka jest cennym aktywem, które z czasem może generować przyszłe zyski i być fundamentem dla przedsiębiorstwa. Jako znak umowny przedsiębiorstwa marka wyraża i prezentuje zaufanie. Głównym zadaniem marek jest przekonać potencjalnych klientów, by je kupili a swoich pracowników - by w nie uwierzyli. Marka jest determinantem ważnych jej głównych cech: promocyjnej, identyfikacyjnej oraz gwarancyjnej. Głównym celem pracy jest rozpoznanie zachowań, opinii i postaw klientów wobec produktów markowych oraz scharakteryzowanie tychże reakcji. Praca składa się z części teoretycznej, metodologicznej oraz empirycznej.pllicencja niewyłącznamarkawizerunekstrategiezachowania i postawy klientapostawy nabywców wobec markiZachowania, opinie, postawy nabywców wobec marek w świetle wyników badańBuyer`s bahaviours, opinions and attitudes toward brands on the basis on research resultsmasterThesis