Stach, PrzemysławWiejaczka, Maksymilian2014-02-272014-02-272011-07-04http://hdl.handle.net/11199/6483Dwa elementy, czyli motywowanie i wynagradzanie, ściśle ze sobą współpracujące stanowią temat niniejszego opracowania – dotyczącego skutecznego motywowania oraz wynagradzania kadry menedżerskiej. W rozdziale pierwszym zawarto podstawowe terminy, pojęcia, składniki oraz cele motywowania, wskazując przy tym zalety i wady procesu motywacyjnego. W kolejnym rozdziale – stanowiącym wprowadzenie do głównych zagadnień niniejszego opracowania – przedstawiono system motywacyjny w sektorze bankowym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na warunki, czynniki oraz kryteria skutecznego motywowania kadry menedżerskiej, pozapłacowe systemy motywacyjne oraz postawę menedżera wobec płacowych i pozapłacowych źródeł motywacji. W ostatnim rozdziale dokonano szczegółowej analizy zagadnień związanych z motywowaniem kadry menedżerskiej występującym pod postacią kafeterii w ING Bank Śląski S.A. Wskazano problematykę oraz metody badawcze, kryteria doboru systemu motywacyjnego w wybranym banku, w zakończeniu przedstawiono wnioski wraz z pożądanymi kierunkami zmian. Analiza systemu motywacyjnego kadry menedżerskiej skłania do wniosku, iż tak naprawdę system kafeteryjny, aczkolwiek wprowadzony do składników wynagradzania, tak naprawdę wymaga jeszcze wielu dopracowań „technicznych”. Dzieje się tak, iż tak naprawdę w Polsce zaledwie w niewielu przedsiębiorstwach system ten funkcjonuje na zasadach panujących za zachodzie, czyli w pełni profesjonalnie wspierając wynagrodzenie zasadnicze, stanowiąc niewątpliwy czynnik zachęty dla potencjalnych zatrudnionych, starających się o pracę w strukturach ING Bank Śląski S.A., menedżerów.pllicencja niewyłącznateorie motywacjisystem motywacyjnykadra kierowniczamotywowanie pracownikówmotywacja do pracysystem motywacyjny przedsiębiorstwamotywacjaMotywowanie kadry menedżerskiej na przykładzie ING Bank Śląski SAMotivating executive management - a case study of ING Bank Śląski SAbachelorThesis2014-02-26