Czarnecki, PiotrKaczmarczyk, Katarzyna2014-01-312014-01-312012-03-01http://hdl.handle.net/11199/5079Celem niniejszej pracy jest analiza firmy Prywatna Komunikacja Samochodowa pod kątem pozycji strategicznej. Za pomocą metody SWOT została przeprowadzona przekrojowa analiza przedsiębiorstwa transportowego działającego na terenie powiatu nowosądeckiego. W szczególności analizie zostały poddane mikro oraz makro otoczenie firmy. Rozważaniom podlegała tu bieżąca sytuacja przedsiębiorstwa oraz jej dalsze kierunki rozwoju. Całość kończą zaproponowane rozwiązania, które mogą przyczynić się do jej sukcesu.The purpose of this paper is to analyze the private communication company Prywatna Komunikacja Samochodowa for a strategic position by using the SWOT method. In the subject that has been particularly analyzed was micro and macro environment of the company. The current situation of the firm and its future directions was subjected to consideration. At the end of this paper there are potential solutions which can contribute to success of the company.pllicencja niewyłącznastrategiaplanowanie strategiczneanaliza SWOTprzedsiębiorstwoanaliza strategicznapozycja przedsiębiorstwa na rynkuPozycja strategiczna przedsiębiorstwa komunikacyjnegoStrategi position of the communication companybachelorThesis2014-01-31