Wdowiak, WojciechPodsiadło Krzysztof2014-02-142014-02-142006http://hdl.handle.net/11199/5765Celem niniejszej pracy jest prezentacja zasad motywowania pracowników i wpływu tej motywacji na efekty działalności firmy Euromarket Sp. z o.o. o. oraz wskazanie, że skuteczna motywacja, w praktyce będąca złożonym szeregiem działań i rozpatrywana w kategorii procesu, jest narzędziem przynoszącym korzyści po stronie przedsiębiorstwa, przy równoczesnym zadowoleniu kadry pracowniczej. Tak sformułowany cel pracy narzuca postawienie następujących hipotez badawczych: 1. Wzrost motywacji pracowników jest wprost proporcjonalny do efektów ich pracy; 2. Skuteczny system motywacyjny wpływa na poprawę jakości obsługi klienta. Analiza ma na celu udowodnienie powyższych tez oraz wskazanie skutecznych metod motywacji w przełożeniu na konkretną firmę, i osiągane przez nią wyniki. Zakres niniejszego opracowania obejmuje analizę wpływu skutecznej motywacji na osiągane wyniki w pracy, które przekładają się nie tylko na rozwój kariery zawodowej jednostki, ale przede wszystkim przynoszą korzyści dla organizacji.pllicencja niewyłącznazarządzanie zasobami ludzkimimotywacjazarządzanie strategiczneobsługa klientasatysfakcja klientówUwarunkowania i zasady motywowania pracowników na przykładzie firmy "Euromarket" Sp. z o.o.Conditions and terms of employee motivation on the example of "Euromarket Co. ltd." companymasterThesis