Frankiewicz, JerzySiedlik, Tomasz2014-01-162014-01-162012-09-01http://hdl.handle.net/11199/4101Celem pracy jest jak najlepsze naświetlenie zagadnienia - handlu elektronicznego oraz analiza problemów związanych z tworzeniem i zarządzaniem sklepem internetowym. Dla lepszego zrozumienia możliwości i ryzyka przedstawiono zagadnienia na przykładzie sklepu internetowego www.komputronik.pl – lidera rynku w sprzedaży internetowej IT oraz elektroniki użytkowej. Przedmiotem pracy jest zatem handel elektroniczny, jego historia i rozwój, rodzaje oraz formy handlu elektronicznego, w szczególności sklep internetowy oraz wszystkie zagadnienia związane z jego zarządzaniem. Praca składa się z czterech rozdziałów poświęconych omówieniu poszczególnych zagadnień, począwszy od określenia zasad działania i historii Internetu, poprzez omówienie handlu elektronicznego i jego form, kończąc na przedstawieniu zarządzania sklepem internetowym Komputronik. W pracy wykorzystano najnowsze dostępne informacje. Metodologia stosowana w pracy oparta była na krytycznej analizie piśmiennictwa oraz analizie danych statystycznych. Najważniejszy rodzaj źródeł stanowiły publikacje zwarte, raporty oraz artykuły opublikowane w Internecie. W pracy odwoływano się także do aktów prawnych. Do opracowania rozdziału czwartego wykorzystano również prospekty emisyjne spółki oraz sprawozdania z działalności grupy kapitałowej Komputronik S.A.pllicencja niewyłącznainternethandel elektronicznysklep internetowyelektroniczne płatnościHandel Elektroniczny - Zarządzanie sklepem internetowym na przykładzie Komputronik S. A.Electronic commerce - Komputronik S.A. as an example of managing an online storebachelorThesis2014-01-15