Dołhasz, MagdalenaGoryca, Renata2013-11-252013-11-252010-07-19http://hdl.handle.net/11199/1736Celem pracy jest analiza dostępnych form i metod internetowej promocji możliwych do zastosowania w branży usług medycznych, analiza rynku i usług medycznych, aby zastanowić się czy w chwili obecnej Internet jest medium mogącym wspomóc zakłady opieki zdrowotnej w promowaniu swoich usług. Badania pacjentów czy taka promocja jest przez nich oczekiwana i akceptowana. W pracy wykorzystano literaturę tematu związaną zarówno z marketingiem, zarządzaniem w ochronie zdrowia, zastosowaniem Internetu w różnych branżach, przedstawiono akty prawne regulujące funkcjonowanie branży medycznej oraz artykuły prasowe analizujące sytuację branży medycznej. Celem przeprowadzonych badań marketingowych było pozyskanie informacji dotyczącej potrzeb pacjentów w zakresie informacji internetowej i możliwości wykorzystania tego medium do przekazania im informacji niezbędnej do tworzenia relacji, pozyskiwania i utrzymywania pacjentów przez placówki służby zdrowia. Powyższe badania udowodniły zakładane hipotezy, że Internet i promocja w Internecie jeszcze tak niedawno osiągalne tylko dla niewielu, zyskuje coraz więcej użytkowników, staje się coraz bardziej popularny, może i powinien być wykorzystywany w promowaniu usług medycznych.pllicencja niewyłącznainternetpromocjaochrona zdrowiausługi medycznemarketing internetowyzarządzanie w opiece zdrowotnejRola promocji internetowej w obszarze ochrony zdrowiaRole of Internet promotion in Health CaremasterThesis2013-11-25