Czarnecki, PiotrOczkowicz- Zarzeka Izabella2014-02-092014-02-092006http://hdl.handle.net/11199/5430Niniejsze opracowanie jest próbą analizy kultury organizacyjnej w hipermarkecie Real w Nowym Sączu oraz wpływu kontekstu polskiej kultury narodowej na przedsiębiorstwo należące do międzynarodowej grupy kapitałowej. W pracy przedstawiono zagadnienia związane z kulturą organizacyjną, kształtowaniem się kultury organizacyjnej oraz koncepcją wpływu kontekstu kultury na organizacje G. Hofstede. Zaprezentowano analizę kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie Real,- na podstawie danych ankietowych zdobytych podczas badań empirycznych przeprowadzonych wśród pracowników marketu Real,- w sierpniu 2004 roku.pllicencja niewyłącznazarządzanie strategicznekultura organizacyjnawpływ kultury na organizacjekomunikacjarozwój zawodowyKultura organizacyjna w przedsiębiorstwie RealOrganisational culture at the Real enterprisebachelorThesis