Malczak, JanCitak Ludmiła2014-01-212014-01-212003http://hdl.handle.net/11199/4458W sytuacji rosnącego zainteresowania usługami bankowymi zwiększa się także liczba banków je oferujących. W konsekwencji banki muszą konkurować ze sobą zarówno udoskonalając i poszerzając zakres oferowanych przez siebie usług, jak i szukając coraz to nowszych narzędzi walki z konkurencją. Posiadanie kompleksowej strategii marketingowej, dostosowanej do warunków otoczenia z uwzględnieniem analizy otoczenia zewnętrznego oraz słabych i mocnych stron banku jest wobec tego koniecznością. Celem ogólnym pracy jest przedstawienie etapów formułowania strategii marketingowej, natomiast praktycznym celem jest sformułowanie strategii marketingowej dla Banku Spółdzielczego w Limanowej. Hipotezą pracy jest stwierdzenie, że działania marketingowe prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Limanowej są oparte na wyraźnie sformułowanej strategii marketingowej.pllicencja niewyłącznastrategia marketingowabankBank Spółdzielczy w Limanowejrynek usług bankowychmarketing-mixanaliza SWOTpromocjaStrategia marketingowa banku na przykładzie banku w LimanowejmasterThesis