Rawski, MarekSzyncel, Tomasz2013-11-182013-11-182010-05-17http://hdl.handle.net/11199/1553Celem pracy jest charakterystyka proces audytu wewnętrznego systemu jakości opartego na PN-EN ISO 9001:2000. Przy tworzeniu pracy bazowałem na opracowaniach, stronach internetowych, normie PN-EN ISO 9001:2000 oraz wywiadach z audytorami. Audyty wewnętrzne mają za zadanie sprawdzić czy organizacja działa w sposób, w jaki zostało to określone w dokumentach, procedurach, instrukcjach, rozporządzeniach, procesach itp. Inaczej mówiąc celem audytów jakości jest ocena zgodności i skuteczności systemu jakości. Również wiele z takich wymagań może być zapisanych w polityce jakości. System zarządzania jakością jest coraz częściej wprowadzanym systemem pracy w przedsiębiorstwach, firmach czy też urzędach. Kierownictwo wdrażając system ISO 9001:2000 dba o przyszłość danej jednostki organizacyjnej, a tym samym o przyszłość własnego miejsca pracy. Prezentowana praca przedstawia w sposób elementarny sposoby realizacji audytów w różnych pod względem wielkości firmach. Wykazuje zalety sprawdzianów, trudności, na jakie natrafiają audytorzy, a także sposoby eliminacji powstałych niezgodności.pllicencja niewyłącznazarządzanie jakościąaudyt wewnętrznypolityka jakościsystem zarządzania jakościąaudyt jakościCharakterystyka audytu systemu jakości (wybrane zagadnienia)The characteristics of the quality system audit (chosen issues)bachelorThesis2013-11-16