Ujwary-Gil, Anna2013-07-032013-07-032006Marketing i Rynek, 2006, nr 5, s. 24-301231-7853http://hdl.handle.net/11199/295Artykuł dostępny również na stronie : http://works.bepress.com/anna_ujwary-gil/doctype.htmlAnaliza morfologiczna należy do metod twórczego rozwiązywania problemów (heurystycznych), służy szczególnie stymulowaniu twórczości i poszukiwaniu pomysłów na nowy produkt bądź udoskonaleniu już istniejącego. Celem artykułu jest zastosowanie analizy morfologicznej w poszukiwaniu pomysłu na nowe opakowanie bądź udoskonalenie już istniejącego w asortymencie przypraw mokrych firmy Roleski. To również doskonała sposobność, aby pokazać, w jaki sposób uczelnia wyższa może zainicjować współpracę z firmą na rynku, jak również wskazać możliwości zastosowania teorii w praktyce biznesowej.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskaorganizacja biznesupraktyka marketinguanaliza marketingowaZastosowanie analizy morfologicznej w praktyce biznesowejarticle