Matyja, RafałMurczak, Przemysław2014-01-132014-01-132012-09-28http://hdl.handle.net/11199/3887Zestawiając moje zainteresowania polityką i grami komputerowymi oraz przekonanie o pozytywnych, korzystnych i przede wszystkim interesujących aspektach obu tych dziedzin, za cel główny mojej pracy postawiłem sobie odpowiedź na pytanie: • W jaki sposób i na ile dokładnie strategiczne gry komputerowe przedstawiają zagadnienie stosunków międzynarodowych? Temat wydaje się o tyle interesujący, że mimo upływu lat nadal bardzo wiele osób utożsamia gry komputerowe z agresją, szkodliwym działaniem i marnowaniem czasu. Coraz częściej jednak zaczyna się podnosić tezę o pozytywnym oddziaływaniu gier komputerowych, ich kulturowym, socjologicznym, artystycznym i edukacyjnym aspekcie. Studiując politologię nabyłem wiedzę pozwalającą mi dostrzegać błędy w mechanice gier, które wcześniej były dla mnie niezauważalne oraz dostrzegać potencjalne rozwiązania. Z drugiej strony edukacyjny i symulacyjny potencjał gier komputerowych pozwala zapoznać się z wiedzą i teorią, w sposób znacznie bardziej atrakcyjny i przemawiający do wyobraźni.plopen accesslicencja niewyłącznagry komputerowepolitologiamyśl politycznastosunki międzynarodoweObraz stosunków międzynarodowych w strategicznych grach komputerowychImage of international relations in strategic computer gamesmasterThesis2014-01-09