Wdowiak, WojciechKról Urszula2014-02-112014-02-112007http://hdl.handle.net/11199/5562Spośród kilku elementów marketingu - mix w ostatnich kilku latach szczególne znaczenie nabrały działania promocyjne. Przyczyniła się do tego w dużym stopniu zaostrzona konkurencja a także stosowanie identycznych form i metod związanych z tym instrumentem marketingu –mix. Decyzje o wyborze tematu dotyczącego działań promocyjnych miasta i gminy Limanowa można uzasadnić tym, iż w obecnych czasach coraz bardziej oczywistym staje się fakt, że promocja miasta czy gminy bywa ważnym a zarazem podstawowym czynnikiem jego rozwoju. Poprzez działania promocyjne nie tylko prezentuje się oferty, ale również poszukuje się środków finansowych do rozwoju miasta czy gminy. Celem niniejszej pracy jest prezentacja walorów turystycznych oraz działań promocyjnych w kontekście możliwości rozwoju turystyki na obszarze miasta i gminy Limanowa. Istotnym jest również zastosowanie takich działań promocyjnych, które zapewniłyby jak najlepszą realizację wyznaczonych celów.pllicencja niewyłącznamarketing w turystycemarketing-mixpromocjanarzędzia promocjigmina Limanowaprodukt turystycznyagroturystykaPromocja jako narzędzie kształtowania wizerunku turystycznego i jej ocena na przykładzie miasta i gminy LimanowaThe promotion as a tool of tourist image formatting and it’ s valuation by the example of town and commune of LimanowamasterThesis