Cwynar, WiktorMatykiewicz, Monika2014-02-222014-02-222011-09-23http://hdl.handle.net/11199/6133W obliczu kryzysu firmy przyjmują zazwyczaj strategię przetrwania. Polega ona głównie na zabezpieczaniu się przed różnego rodzaju ryzykiem, minimalizowaniu swoich słabych stron, ograniczaniu strat będących wynikiem tych słabości, przyjmowaniu scenariusza porażki. Przeciwieństwem strategii przetrwania jest poszukiwanie szans i możliwości, aby zająć taką pozycję na rynku, która będzie silniejsza niż w przypadku konkurencji, wykorzystywanie swoich mocnych stron, koncentrowanie działań na sukcesie i przekonanie, że działanie firmy jest w pełni dopasowane do bieżącej sytuacji na rynku. W pracy tej, na przekładzie nowosądeckiej firmy FAKRO zamierzam udowodnić, że kryzys gospodarczy może stwarzać warunki dla rozwoju firm a tym samym na osiąganie przewagi konkurencyjnej.pllicencja niewyłącznakryzysstrategia przetrwaniakonkurencjamocne stronysłabe stronyrozwój firmyKryzys szansą na sukces na przykładzie firmy FakroThe crisis - the chance for success based on the example of Fakro companymasterThesis2014-02-20