Kopka, JacekPrzybycień, Krzysztof2022-07-142022-07-142022-07-14http://hdl.handle.net/11199/10637Aplikacja internetowa przeznaczona dla działu Helpdesk umożliwia tworzenie, realizację i ewidencjonowanie zgłoszeń dla klientów posiadających konto w systemie. Projekt zrealizowany w oparciu o najnowsze technologie, utworzony w środowisku programistycznym Visual Studio wykorzystując platformę ASP.NET Core. Funkcjonalność systemu pozwala na utworzenie kont dla użytkowników z podziałem na role i przypisywaniem uprawnień dostępu do wybranych modułów. Ewidencja zadań i zgłoszeń zapewnia dostęp do historii prowadzonych prac, a moduł raportowania z szerokim wachlarzem dostępnych filtrów wspomaga analizę zebranych danych.Web application especially for the Helpdesk, enables the creation, implementation and recording of notifications in the system.The project is based on the latest technologies, created in the Visual Studio development environment using the ASP.NET Core platform.All features of the system allows you to create accounts for users with division into roles and assigning access rights to selected modules.The record of tasks and notifications provide access to your work history, and a reporting module with a wide range of filters available, helps you analyze the collected data.plopen accessASP.NET Core.NET Core MVCEntity Framework CoreASP.NET Core IdentityBootstrapaplikacja internetowaHelpdeskweb application"ITDesk" - aplikacja internetowa do prowadzenia ewidencji zgłoszeń i czasu pracy pracownika"ITDesk" - Web application for keeping records of notifications and employee working timebachelorThesis