Rawski, MarekHabel, Monika2013-11-122013-11-122010-06-05http://hdl.handle.net/11199/1442Sukces przedsiębiorstwa na rynku zależy nie tylko od znajomości potrzeb nabywców, wytwarzania i oferowania produktów najwyższej jakości, ustalenia atrakcyjnych cen i zapewnienia dogodnych miejsc oraz warunków dokonywania zakupów. Niezbędne jest również komunikowanie się z nabywcami za pomocą działań promocyjnych. Celem tej pracy jest charakterystyka działalności promocyjnej przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem faktu, że poniesione koszty na promocję w przyszłości owocują zyskami, które zresztą są głównym motywem prowadzenia działalności. Przedsiębiorstwo Eurobud Max prowadzone jest w formie spółki cywilnej, właścicielom zależy na jak najlepszym zarządzaniu oraz świadczeniu usług na najwyższym poziomie, co daje efekt w postaci zysku i zadowoleniu klientów, którzy poprzez dobre zdanie i satysfakcje przyciągają kolejnych klientów. Nieodłącznym czynnikiem pracy właścicieli jest współpraca ze sprawdzonymi wykonawcami DOM-BUD oraz INTER-BAU, którzy w razie chęci wyrażonej przez klienta wykonują każdą pracę począwszy od budowy domu od podstaw do wykończenia pod klucz.pllicencja niewyłącznapromocjareklamaprzedsiębiorstwoAnaliza działalności promocyjnej przedsiębiorstwa Eurobud MaxThe analysis of promotional activity of the Eurobud Max companybachelorThesis2013-11-12