Wiktor, Jan W.Załubska Anna2014-01-112014-01-112005http://hdl.handle.net/11199/3819Głównym celem niniejszej pracy była analiza struktury społecznych ocen na temat przekazu reklamowego w mediach, a celami szczegółowymi analiza istoty i funkcji reklamy oraz istoty mediów a także analiza mechanizmu percepcji reklam i decyzji zakupowych nabywców. W realizacji tych celów pomocnymi okazały się podstawowe hipotezy (pytania badawcze) a mianowicie: 1. Jak reklama w mediach wpływa na wybory konsumentów? (pozytywnie/negatywnie), ـ2. Czym, jeśli nie reklamą sugeruje się przeciętny nabywca przy zakupach?, 3. Co wpływa na wybory konsumentów (opakowanie/cena/jakość itp.)?.pllicencja niewyłącznareklamaproces komunikacji marketingowejmarketing-mixpercepcja reklamyemocje w zachowaniach komsumenckichdecyzje konsumenckiemediaReklama jako forma komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem w opinii społecznejbachelorThesis