Woźniak, DariuszObrzud, Paweł2014-02-112014-02-112012-01-02http://hdl.handle.net/11199/5546Przedmiotem niniejszej pracy jest analiza rynku oraz przygotowanie strategii wejścia na rynek nowosądecki dla firmy KROZUZ, istniejącej od 2004 roku i działającej na terenie Słowacji. Działalnością przedsiębiorstwa jest sprzedaż i montaż stolarki okiennej, jak również rolet, żaluzji, moskitier. Zastosowana w trakcie pisania pracy analiza SWOT pozwala określić pozycję firmy oraz wskazuje kierunek w jakim powinno podążać przedsiębiorstwo, a przygotowana ankieta potrzeb klientów, jest istotnym elementem dla opracowania strategii wejścia na nowy rynek. Przedstawiona strategia zawiera elementy marketingowe i promocyjne, a także strategię finansową firmy KROZUZ.The subjects of presented thesis are a market analysis and preparing the market entry strategy into Nowy Sącz area for the KROZUZ company existing from 2004 and operating in Slovakia. A sale and an assembly of windows, blinds, roller-blinds, as well as mosquito nets are an activity of the company. The SWOT analysis applied in the course of writing this work allows to determine the company's position as well as is showing the direction in which an enterprise should head, and the prepared questionnaire form of needs of customers is a crucial element for developing a strategy of entering the new market. The presented strategy contains marketing and promotional elements, as well as a financial strategy of the KROZUZ company.pllicencja niewyłącznastrategia firmyanaliza marketingowasprzedaż okienSłowacjabusiness strategymarketing analysisSWOTsale windowsSlovakiaStrategia wejścia na Sądecczyznę dla firmy KROZUZA market entry strategy for KROZUZ company. The case of SądecczyznamasterThesis2014-02-10