Bulzak, AndrzejKlimas-Gucia Małgorzata2014-02-232014-02-232007http://hdl.handle.net/11199/6190Celem niniejszej pracy jest analiza etycznych aspektów reklamowania leków. W pracy przestawiono istotę oraz narzędzia marketingu, omówiono nowoczesne trendy w tej dziedzinie oraz przybliżono specyfikę działań marketingowych w branży farmaceutycznej. Rozdział drugi poświęcony jest etyce, zarówno tej ogólnej, jak i etyce biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem sposób zarządzania zachowaniami etycznymi w organizacji. Przedstawiono prawne aspekty reklamy produktów leczniczych. Tematykę uzupełniono o zapisy branżowego Kodeksu Farmaceutycznej Etyki Marketingowej. W ostatnim rozdziale przedstawiono wyniki badania ankietowego, jakie zrealizowano na potrzeby niniejszej pracy. Badanie miało na celu uzyskanie odpowiedzi na pytanie „Czy etyczne jest reklamowanie produktów leczniczych?”pllicencja niewyłącznamarketingrynek farmaceutycznyetyka biznesumarketing produktów leczniczychmarketing farmaceutycznyEtyczne aspekty reklamowania lekówThe ethical aspect of medicines advertisementbachelorThesis