Chlipała, PawełHołub, Kinga2013-12-072013-12-072008-02-19http://hdl.handle.net/11199/2082Celem pracy było ukazanie, jaki wpływ na jakość świadczonych usług hotelarskich ma obsługa klienta, a także wskazanie metod osiągnięcia jak najwyższego poziomu jakości obsługi. Praca ma na celu udowodnienie, że to potencjał ludzki kreuje jakość usługi hotelarskiej oraz ma znaczący wpływ w kształtowaniu jakości świadczonych usług. Dokonano oceny obsługi klienta na przykładzie Centrum Konferencyjno-Hotelowego „Glimar” w Wysowej. Przybliżono zakres świadczonych usług, a także przedstawiono analizę dotychczasowej działalności obiektu co pozwoliło na jej ocenę oraz opracowanie strategii działań na przyszłość. Praca opiera się na fachowej literaturze z dziedziny marketingu, hotelarstwa, zarządzania zasobami ludzkimi. Powstała dzięki wykorzystaniu hotelarskich i marketingowych czasopism branżowych, a także aktualnych uwarunkowań prawnych zawartych w ustawie o usługach turystycznych. Informacje dotyczące działalności CKH „Glimar” pochodzą z materiałów reklamowych, broszur, teczki ofertowej, regulaminów i zarządzeń oraz strony internetowej obiektu. Proces kształtowania jakości obsługi klienta w CKH „Glimar” wymaga opracowania w formie pisemnej standardów obsługi Gości. Ogólne zasady postępowania i zachowania przyjęte w obiekcie są przekazywane przez kierowników poszczególnych działów podległym pracownikom, jednak szczegółowy opis wymaganych zachowań będzie na pewno niezbędny podczas planowanego zwiększenia zatrudnienia i zakresu świadczonych usług.pllicencja niewyłącznausługi hotelowejakość usługobsługa klientamarketing usługJakość obsługi klienta w usługach hotelarskich na przykładzie centrum konferencyjno-hotelowego „Glimar” Sp. z o.o. w WysowejThe quality of customer service in the hotel trade as illustrated with an example of hotel and conference center „Glimar” in WysowabachelorThesis2013-12-02