Hadrian, PiotrPichnar Barbara2014-02-202014-02-202007http://hdl.handle.net/11199/6127Reklamy telewizyjne podobnie jak i reklamy w ogóle, to element marketingu, który sprzyja rozwojowi nowych firm, pomaga zaistnieć im na rynku pokazując ofertę sprzedaży, oraz pozwala się na tym rynku utrzymywać poprzez przypominanie o sobie i informowanie o zachodzących zmianach. Z biegiem lat zmienia się rynek i zmianom ulega też reklama, zmienia się jej forma, jej gabaryty, kolorystyka, elementy graficzne czy dźwiękowe, ale nie ulegają zmianom jej kluczowe funkcje jakie spełnia. Od początków reklamy sprowadzały się one przede wszystkim do informowania i przekonywania do określonego działania. Fakt, że dzisiaj z reklamą mamy stale do czynienia, osłabił znacznie jej siłę i sprawił, że społeczeństwo stało się na przekazy tego typu bardziej odporne. To jednak nie zniechęca twórców reklam, co w konsekwencji prowadzi do tego, że starają się oni do nas dotrzeć różnymi drogami przekazu. Celem pracy jest przedstawienie tematyki dotyczącej reklamy w TV jako jednym ze środków przekazu, poprzez który reklama może działać. Tematyka ta zostanie ujęta zarówno od strony teoretycznej na podstawie literatury, prasy i stron internetowych; jak również od strony praktycznej poprzez analizę opinii konsumentów na temat reklam TV.pllicencja niewyłącznaoddziaływanie reklamy na klientaformy reklamyregulacje prawne związane z reklamąśrodki przekazu reklamysposoby pomiaru skuteczności i efektywności i oddziaływania reklamyreklama telewizyjnabadanie opinii na temat reklamy telewizyjnejSiła oddziaływania i wpływ reklamy telewizyjnej na decyzje konsumentów rynku polskiegoThe power of reaction and the influence of television advertising on the decisions of Polish market consumersmasterThesis