Tomalska, HalinaOrzechowska, Kinga2013-10-252013-10-252009-11-23http://hdl.handle.net/11199/1161We współczesnej rzeczywistości z reklamą mamy do czynienia praktycznie na każdym kroku. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego jak wielki wpływ ma ona na nasze życie i podejmowane przez nas decyzje zakupowe. Twórcy reklam sięgają ponadto do coraz bardziej wysublimowanych technik wywierania wpływu na potencjalnych konsumentów. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie psychologicznych uwarunkowań zachowań konsumenckich dzieci oraz ukazanie wpływu reklamy telewizyjnej na dzieci jako jej odbiorców. Praca ma charakter jakościowo – ilościowy i składa się z czterech rozdziałów.pllicencja niewyłącznazachowania konsumentówdzieckopsychologiareklama telewizyjnaPsychospołeczne skutki odbioru reklamy telewizyjnej przez dzieci w wieku szkolnymPsychosocial effects of television commercial on school childrenmasterThesis2013-10-24