Pająk, WojciechSolak, Katarzyna2014-02-202014-02-202011-09-26http://hdl.handle.net/11199/6080Głównym celem pracy jest określenie i ocena pozycji konkurencyjnej firmy OKNOTAR. Opracowana analiza sektora, potencjału firmy oraz jej pozycji ma na celu przedstawić fakty dokonania, ewentualne problemy, które mogą wyniknąć w czasie działalności przedsiębiorstwa na rynku w bliższym czasie, oraz propozycje rozwiązań jakie przedsiębiorstwo powinno zastosować w celu usprawnienia swojej działalności i umocnienia swojej pozycji w branży. Realizacji tak sformułowanego celu badawczego podporządkowano strukturę i zawartość pracy. Przeprowadzone badanie ma na celu uzyskanie wielu informacji dotyczących kluczowych elementów, wpływających na sytuację przedsiębiorstwa. Dzięki rozmowie z pracownikiem tej spółki opisano jej historię i rozwój. Na podstawie licznych materiałów wewnętrznych uzyskanych z Działu Handlu i Marketingu spółki scharakteryzowano produkty i usługi oraz określono zakres jej działania. Ponadto uzyskano informacje na temat realizowanych strategii przez firmę oraz sektora w jakim się znajduje.pllicencja niewyłącznakonkurencyjnośćdziałalność przedsiębiorstwafirma OKNOTAROcena pozycji konkurencyjnej Tarnowskiej Fabryki Okien OKNOTARThe assessment of the competitive position of the Tarnow window company OKNOTARmasterThesis2014-02-20