Handzel, ZbigniewWałaszek, Paweł2016-06-012016-06-012015-04-20http://hdl.handle.net/11199/9124Praca opisuje rozwój oraz istotę działania marketingu internetowego. W pierwszym rozdziale zostały przedstawione najpopularniejsze narzędzia internetowe takie jak media społecznościowe oraz inne usługi szeroko dzisiaj używane w celach marketingowych. Drugi rozdział to porównanie marketingu tradycyjnego i internetowego, ich cech wspólnych oraz jakie dają możliwości. W trzecim rozdziale zostały scharakteryzowane obecnie stosowane technologie w tworzeniu stron internetowych. Czwarty rozdział opisuje dokładnie działania, jakie trzeba wykonać aby umieścić witrynę WWW w sieci. Rozdział piąty zawiera skrócone przedstawienie programu Flash firmy Adobe oraz projekt strony WWW wraz z dokładnym opisem jej wykonania.This study describes the development and operation of the essence of internet marketing. The first chapter provides the most popular Internet tools such as social media and other services, that are now widely used for marketing purposes. The second chapter is a comparison of traditional and online marketing, common characteristics and offered possibilities. In the third chapter were characterized technologies currently in use in web design. The fourth chapter describes the exact steps to put a web site on the net. The fifth chapter contains a summary presentation of the Adobe Flash program and web site design along with a detailed description how it was made.pllicencja niewyłącznamarketing internetowystrona wwwflashmedia społecznościowehostingreklamapromocjaInternet marketingwebsiteflashsocial mediaweb hostingadvertisingpromotionMarketing internetowy, projekt strony internetowej dla firmyInternet marketing, company web page projectbachelorThesis2016-05-28