Malczak, JanKubik Anna2014-02-112014-02-112006http://hdl.handle.net/11199/5540Dla polskiego sektora bankowego bankowość elektroniczna jest niewątpliwą szansą na zlikwidowanie opóźnienia technologicznego, sięgnięcia po najnowsze, światowe rozwiązania, które uczyniłyby banki nowoczesnymi instytucjami mogącymi szybko i sprawnie stawić czoła konkurencji spoza polskiego sektora bankowego. W niniejszym opracowaniu przedstawiono determinanty, którymi kierują się klienci korzystając z bankowości elektronicznej. W pracy dokonano charakterystyki Internetu i związanego z nim rynku elektronicznego. Podjęto rpróbę zdefiniowania bankowości elektronicznej oraz przedstawiono uwarunkowania upowszechnienia się e-bankingu. Ukazano nowe tendencje dystrybucji usług bankowości elektronicznej, korzyści wynikające z jej użytkowania, ekonomikę a także bezpieczeństwo. Dokonano analizy i prezentacji oferty Banku Śląskiego w zakresie bankowości elektronicznej przedstawiając historię powstania banku a także ofertę, jaką kieruje do swoich klientów.pllicencja niewyłącznabankowość elektronicznae-bankingbezpieczeństwo bankowości elektronicznejnarzędzia bankowości elektronicznejusługi bankowości elektronicznejBankowość elektroniczna jako nowa forma dystrybucji produktów i usług bankowych na przykładzie Banku ŚląskiegoElectronic banking as a new form of distributing banking products. Bank Śląski case studymasterThesis