Piekarz, HalinaOkońska Katarzyna2014-01-102014-01-102005http://hdl.handle.net/11199/3770Wprowadzenie produktu na rynek zgodnie z założeniami pełnego programu marketingowego na cały wybrany rynek docelowy jest końcowym etapem procesu kształtowania nowego produktu. Proces ten wymaga bieżącej kontroli zachowania się nabywców wprowadzanego produktu. Badania mają na celu wykazanie czy produkt znajduje akceptację nabywców, czy występuje niski wskaźnik zakupów produktu po raz pierwszy, a wysoki zakupów powtórnych, czy też może zachodzi odwrotna sytuacja. Niski wskaźnik zakupów produktu po raz pierwszy, a wysoki zakupów powtórnych wskazuje na konieczność intensyfikacji działań promocyjnych. Zaś wysoki wskaźnik zakupu produktu po raz pierwszy, a niski zakupów powtórnych może wskazywać na potrzebę zmiany niektórych cech produktu lub prowadzonych działań marketingowych. Po wprowadzeniu produktu na rynek przeprowadza się badania konsumenckie, które mają na celu sprawdzenie czy dany produkt jest kupowany przez osoby z zaplanowanej docelowej grupy konsumentów, czy spełnia oczekiwania nabywców oraz jakie są opinie o cechach produktu i jaki jest powstający wizerunek marki i produktu.Celem niniejszej pracy jest przeanalizowanie procesu wprowadzenia wybranego produktu na rynek na podstawie badań przeprowadzonych w Wytwórni Naturalnych Wód Mineralnych "Ustronianka" w Ustroniu na przykładzie napoju "Finto". Przedstawiono ogólną koncepcję, strategię, analizę ekonomiczną produktu oraz testowanie i zarządzanie produktem. Zaprezentowano plan marketingowy oraz zdefiniowano nabywców i ich zachowania. Przedstawiono charakterystykę Wytwórni Naturalnych Wód Mineralnych "Ustronianka" oraz opisano strategię i wprowadzenie produktu na rynek.pllicencja niewyłącznaproces produkcyjnystrategia produktuzarządzanieanaliza ekonomiczna produktuzarządzanie produktemrynekpromocjaProces przygotowania i wprowadzenia nowego produktu na rynek na przykładzie Wytwórni Naturalnych Wód Mineralnych "Ustronianka"masterThesis