Rawski, MarekPiotrowska, Katarzyna2014-02-172014-02-172011-10-22http://hdl.handle.net/11199/5866Celem pracy jest umiejscowienie i wskazanie roli promocji, jako istotnego narzędzia obecnego w rozwoju, pozyskiwaniu rynku oraz realizacji zaplanowanych celów przedsiębiorstwa na przykładzie działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo „FLUBACHER GBR”. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale przytoczono spotykane w literaturze przedmiotu definicje promocji oraz wskazano na ich znaczenie w rozwoju firmy. W rozdziale drugim zaprezentowano problematykę zarządzania działalnością promocyjną przedsiębiorstwa, ze zwróceniem szczególnej uwagi na cele i funkcje, jakie promocja spełnia w nowoczesnym przedsiębiorstwie. Dwa pierwsze rozdziały zostały opracowane w oparciu o dostępną literaturę z zakresu zarządzania działalnością promocyjną oraz public relations. W rozdziale trzecim scharakteryzowano rodzaje i formy przekazu wchodzące w skład promocji oraz opisano zagadnienia teoretyczne związane ze stosowaniem zasad promocji, w celu pokazania złożoności tego procesu, mnogości czynników jakie mają na niego wpływ oraz kluczowych zagadnień na jakie należy zwrócić szczególną uwagę przy planowaniu kampanii promocyjnej. Prezentuje on także instrumenty promocyjne oparte na nowych mediach elektronicznych, możliwe sposoby budowy i prowadzenia działań promocyjnych poprzez Internet. W ostatnim punkcie pracy podjęto próbę oceny działań kampanii promocyjnej firmy ”FLUBACHER GBR”. Omówiono najważniejsze zadanie związane z firmą pod kątem działalności promocyjnej.pllicencja niewyłącznastrategia marketingowapromocjakomunikowanie marketingowereklamaCharakterystyka działań promocyjnych spółki partnerskiej „FLUBACHER GBR”The description of promotional activities in „FLUBACHER GBR” partnership companybachelorThesis2014-02-17