Miś, AlicjaJaworecka, Joanna2017-05-102017-05-102011-01-24http://hdl.handle.net/11199/9856Strategia to szeroki program wytyczania i osiągania celów firmy. Strategia organizacji i wszystkie jej cele są realizowane przez ludzi i dla ludzi. To oni tworzą firmę i uczestniczą w jej życiu. Od tego, kim są i jak działają zależy sukces przedsiębiorstwa. W niniejszej pracy przedstawiony został proces szkolenia, który jest kluczowym elementem podnoszenia kwalifikacji pracowników. Przedstawione zostały obszerne formy i metody szkoleń, które są wykorzystywane, aby pomóc pracownikowi w zdobywaniu nowych umiejętności. Wiedza zdobywana przez osoby zatrudnione w firmie ma niezwykle duży wpływ na wyniki końcowe danej organizacji. Zatem, aby były one efektywne warto „zainwestować” w rozwój pracownika. Przeprowadzona analiza wykazuje, iż coraz więcej firm, doceniając wagę zasobów pracowniczych, angażuje się w podnoszenie kwalifikacji wśród swoich pracowników, za pomocą różnie przyjętych metod.pllicencja niewyłącznaszkolenieszkolenia pracownikówzarządzanie zasobami ludzkimisystem szkoleń w organizacjimetody szkoleńSzkolenie jako funkcja zarządzania zasobami ludzkimiTraining as a function of human resource managementbachelorThesis2017-01-09