Batko, BogdanSmaga, Leszek2014-05-152014-05-152011-03-24http://hdl.handle.net/11199/7668W swojej pracy inżynierskiej chciałbym przybliżyć możliwości systemów CRM i przedstawić ich działanie na przykładzie systemu CRM dla firmy konsultingowej napisanego w obiektowym PHP przy użyciu bazy danych MySQL i serwera Apache w celu zwiększenia dostępności systemu i obniżenia kosztów instalacji. System dostępny za pośrednictwem Internetu jest bardzo wydajny i dostępny dla wszystkich, którzy są podłączeni do sieci. Praca zawiera opis wszystkich dostępnych modułów w systemie, podstawowe dane konfiguracyjne i opis bazy danych wraz z jej schematem i relacjami. Dokładnie przedstawiono, jak można wykorzystywać dostępne opcje i jakie są różnice między użytkownikami standardowymi, administratorami i użytkownikami z prawami super.pllicencja niewyłącznasystem CRMinternetdostępność systemuCRM - System do zarządzania relacjami z klientamiCRM - Customer Relationship ManagementbachelorThesis2014-04-22