Moczurad, WłodzimierzLeszczyński Wojciech2014-01-042014-01-042004http://hdl.handle.net/11199/3322Celem niniejszej pracy jest przedstawienie wykorzystania Premium Rate w marketingu i powstałej w ten sposób dziedziny zwanej m-marketingiem, czy też marketingiem mobilnym. Ze względu na brak źródeł na temat audiotekstów i ich zastosowań, główny nacisk autor kładzie na usługi oparte na Premium SMS. Autor przedstawia takie zagadnienia jak: charakterystykę SMS, orientacyjne koszty wdrożenia usług opartych na Premium SMS, etapy kampanii m-marketingowej, orientacyjne koszty wdrożenia usług opartych na Premium SMS, etapy kampania marketingowej, jej rodzaje. stosunek odbiorców tej dziedziny oraz normy prawne i branżowe dla niej obowiązujące.pllicencja niewyłącznausługi telekomunikacyjnePremium RatemarketingPremium SMSsystem GSMaudiotekst a prawousługi audiotekstowetelefonia ruchowaanalogowa telefonia komórkowastacje bazowesterownikiplatforma Mobilostandardy branżowemarketing bezpośredniInternetUsługi telekomunikacyjne Premium Rate w marketingumasterThesis