Bulzak, AndrzejHerbut-Toczek Joanna2014-02-132014-02-132006http://hdl.handle.net/11199/5685Reklama to nieodzowny element dzisiejszego życia, i choć zdawałoby się, że to przede wszystkim element gospodarki związany z przedsiębiorstwami działającymi na rynku, to w rzeczywistości właśnie do „zwykłych” ludzi jest skierowana. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie, jak ogromny wpływ wywiera reklama na zachowania klientów i czy jest ona zgodna zarówno z prawem, jak i zasadami etyki. W pracy przedstawiono objaśnienie pojęcia etyki, jej powstanie, i powiązanie z reklamą. Omówiono prawne podstawy reklamy, ze szczególnym uwzględnieniem prawa farmaceutycznego oraz przedstawiono opis pojęcia reklamy, jej rozwój i zastosowanie w przemyśle farmaceutycznym.pllicencja niewyłącznaetyka biznesuetyka reklamyprawo farmaceutycznereklama lekówreklamaprzemysł farmaceutycznyEtyczne aspekty reklamowania lekówEthical aspets of advertising medicinsbachelorThesis