Tokarz, KrzysztofPiotrowski, Filip2016-12-162016-12-162014-07-22http://hdl.handle.net/11199/9439Tematem niniejszej pracy jest PR oraz kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa i marki na przykładzie Red Bull. Praca składa się z pięciu głównych części. Pierwsze z nich odnosiły się do zagadnień teoretycznych, zaś w ostatniej części zaprezentowano wyniki przeprowadzonych badań własnych. Do badań wykorzystano sondaż diagnostyczny, który przeprowadzono wśród 126 respondentów. Badania miały na celu pokazać, jaka jest rozpoznawalność marki Red Bull wśród respondentów i jak kreowany wizerunek odbierany jest przez społeczeństwo.The main theme of this paper is the PR and the image creation of the company and the brand on the example of Red Bull. The paper consists of five main parts. The first of these related to theoretical issues, and in the final section presented the results of the studies. The study used a diagnostic survey, which was conducted among 126 respondents. The study aimed to show what the Red Bull brand recognition among respondents, and how created image is received by the public.pllicencja niewyłącznawizerunekwizerunek firmykreowanie wizerunkumarkaRed BullPRimagecompany's imagecreating the imagebrandRed BullPR i kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa i marki na przykładzie Red BullPR and the creation image of the company and the brand on the example of Red BullmasterThesis2016-11-19