Szczerski, KrzysztofWójcik Tadeusz2014-01-292014-01-292005http://hdl.handle.net/11199/4942Celem pracy jest analiza skuteczności promocji gminy na przykładzie Nowego Sącza. Przedstawiono funkcjonowanie urzędu gminy oraz rolę planowania strategicznego i tworzenia strategii rozwoju gminy. Omówiono zagadnienie promocji w gminie a także finanse gminy w kontekście działań promocyjnych. Zaprezentowano uwarunkowania promocji gminy Nowy Sącz - analizę dostępnych możliwości, ocenę szans, planowanie promocji w a także strategię rozwoju gminy Nowy Sącz. Omówiono dotychczasowe akcje promocyjne, finansowanie akcji promocyjnych, zaprezentowano gminę Nowy Sącz na tle przykładów promocji w Polsce i na świecie oraz dokonano oceny skuteczności działań promocyjnych w Nowym Sączu.pllicencja niewyłącznagminapromocjastrategia rozwoju gminyfinanse samorządoweplanowanie strategicznepublic relationsreklamaAnaliza skuteczności promocji gminy na przykładzie Nowego SączabachelorThesis