Malczak, JanJaworska Emilia2014-01-212014-01-212005http://hdl.handle.net/11199/4456W ciągu ostatnich lat w dziedzinie bankowości widać bardzo dużą i dynamiczną rozwijającą się konkurencję. Powstaje wiele nowych banków, często internetowych i wirtualnych, co powoduje, że dotychczasowi liderzy w tej dziedzinie muszą walczyć o swoją pozycję na rynku. Nowe banki bardzo często prezentują bardziej atrakcyjną ofertę dla klientów. Szersza oferta produktowa i usługowa, a także wyższe procentownie rachunków i lokat, korzystniejsze oprocentowanie kredytów, jak również szybka i profesjonalna obsługa to coraz częstsze walory nowych banków, w tym internetowych i wirtualnych. MultiBank to no nowy bank, łączący funkcje banku tradycyjnego i wirtualnego. Pozycja MultiBanku, wciąż się umacnia i z roku na rok dociera on do coraz większego grona, nowych klientów. Niniejsza praca zawiera porównanie produktów i usług MultiBanku z ośmioma innymi bankami zarówno klasycznymi, jak i wirtualnymi. Wg autorki niniejszego opracowania MultiBank w przyszłości może stać się jednym z głównych banków w Polsce.pllicencja niewyłącznabankowość elektronicznausługi internetowee-cashpodpis elektronicznykonto on-linebanki detalicznebanki wirtualneprodukty bankoweMultiBankkonkurencyjnośćkredytylokatyKonkurencyjność produktów MultiBankumasterThesis