Matyja, RafałCegiełka, Małgorzata2014-01-222014-01-222012-06-28http://hdl.handle.net/11199/4531Niniejsza praca ma na celu dokonanie analizy Janusza Palikota jako osobowości politycznej, jego inspiracji, metod i celów, do osiągnięcia których dąży w perspektywie nadchodzących lat, jak również wskazanie go jako pioniera i kreatora nowych standardów w polityce, nastawionego na realizację wyznaczonych zadań. Realizując założenia tej pracy nie sposób nie odnieść się do roli środków masowego przekazu, a w szczególności Internetu jako narzędzia i nośnika przekazu. W pracy odnaleźć można pewną autorską prognozę dalszej ewolucji tego polityka w kierunku zajmowania kluczowych stanowisk w państwie. Założeniem pracy było udowodnienie, że Janusz Palikot to polityk o nowym formacie, który misję swoją definiuje, nie w odniesieniu do ideologii, lecz do zadaniowości, do dążenia do wytyczonego celu. Sposób, w jaki tego dokonuje oparty jest na kontrowersyjnym medialnym wizerunku, z wykorzystaniem dostępnych środków masowego przekazu. Praca jest wynikiem nie tylko analizy zgromadzonych materiałów, ale także refleksji na temat genezy wizerunku politycznego Janusza Palikota, prawdopodobnych następstw dla form komunikowania się i autoprezentacji polityków, czy szerzej partii politycznych w przyszłości.pllicencja niewyłącznapolitykapolitycyosobowośćmarketing politycznywizerunek politykaKontrowersyjny Janusz PalikotControversial Janusz PalikotmasterThesis2014-01-22