Widlak, Frederick W.2016-06-022016-06-022004The impact of instructional technology on business education in the United States / Frederic W. Widlak // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania w Częstochowie. - 2004, nr 2, s. 53-591429-7752http://hdl.handle.net/11199/9167Internet jest bardzo ważnym czynnikiem w dzisiejszej edukacji. Służy jako źródło nowych praktyk, metod nauczania i uczenia się. Nauczanie on-line uważane jest za skuteczne interakcje podtrzymujące to nowe środowisko. Przeglądanie stron www łączy nowe sposoby nauczania i uczenia się oraz stawia coraz nowsze i wyższe wymagania studentom i instruktorom. Programy kursów on-line są dobrze zaprojektowane, posiadają dobrze napisane teksty i efektywne cele uczenia się. Istnieją jednak krytyczne uwagi, że kursy on-line zmniejszają kontakty personalne między uczniami a nauczycielem. W rzeczywistości programy uczenia się on-line stwarzają nowe możliwości tworzenia oddzielnego, skutecznego środowiska, które podnosi wartość uczenia się. Aby osiągnąć skuteczne wyniki uczenia się studenci musza mieć dostęp do najnowszych technologii i muszą wiedzieć jak je zastosować. Role nauczyciela sprowadza się do projektowania i wdrożenia procesu uczenia się oraz kontroli.en-USopen accessinternetnauczanie on-lineuczenie sięedukacja na odległośćThe impact of instructional technology on business education in the United Statesarticle