Dołhasz, MagdalenaTomaszek, Grzegorz2014-05-222014-05-222011-03-14http://hdl.handle.net/11199/7726Celem pracy jest identyfikacja i analiza działań marketingowych. Praca zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczną. Badaniami empirycznymi na tle istniejącej teorii została objęta firma Prospona Sp. z o.o. z Nowego Sącza. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy z nich jest ogólną prezentacją marketingu. Zdefiniowano pojęcie i genezę marketingu, opisano jego instrumenty, funkcje, cele, zadania oraz zasady. Określono też miejsce marketingu w strukturze przedsiębiorstwa. Rozdział drugi pracy, to próba przybliżenia ogólnej charakterystyki badanego przedsiębiorstwa i jego otoczenia. Dokonano analizy rynku przetwórstwa owocowo-warzywnego w Polsce w latach 2004-2009. Zaprezentowano analizę mocnych i słabych stron oraz charakter ekonomiki firmy. Trzeci rozdział, to identyfikacja i analiza działań marketingowych firmy Prospona w latach 2004-2009. W rozdziale tym przedstawiono również organizację marketingu i wydatki na marketing Prospony oraz kierunki rozwoju marketingu w tej firmie. W pisaniu pracy wykorzystano literaturę z zakresu marketingu i zarządzania. W rozdziale II i III wykorzystano również informacje udostępnione przez firmę Prospona, broszury, katalogi, informacje ze stron internetowych oraz z czasopism.pllicencja niewyłącznamarketinginstrumenty marketingoweprzetwórstwo owocowo-warzywnepozycja przedsiębiorstwa na rynkuDziałalność marketingowa przedsiębiorstwa Prospona Sp. z o.o. w latach 2004-2009Marketing activity of company Prospona Sp. z o.o. in years 2004-2009bachelorThesis2014-05-22