Gancarczyk, JacekSiokało, Monika2014-05-152014-05-152011-04-14http://hdl.handle.net/11199/7662Celem pracy jest ukazanie potencjału i możliwości produkcji i sprzedaży ekologicznych produktów żywnościowych wytwarzanych przez firmę ,,Eko-Struś”. Aby zrealizować ten cel, w pracy podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: Jaką rolę odgrywają mikroprzedsiębiorstwa w gospodarce narodowej? Z jakimi problemami muszą się borykać? Jaka jest rola marketingu w przedsiębiorstwie? W jaki sposób przedsiębiorstwo oddziałuje za pomocą instrumentów marketingu mix na otoczenie i konsumentów? Jaka jest funkcja promocji sprzedaży i jaki jest jej zakres? Jakie znaczenie dla zdrowia ma produkcja ekologicznej żywności? Pracę kończy podsumowanie dotyczące roli MSP w gospodarce narodowej oraz roli, jaką odgrywają MSP w gospodarce europejskiej. Literatura na podstawie której napisano pracę obejmuje zarówno pozycje książkowe, artykuły z czasopism informacje zamieszczone w internecie, w tym raport PARP o stanie MSP w Polsce.pllicencja niewyłącznaproduktsprzedażżywnośćprodukt ekologicznyDziałalność małych i średnich firm w ramach koncepcji marketingu - mix, na przykładzie firmy "Eko-Struś"Activities of small and medium - sized businesses within the concept of marketing mix on the example of " Eko - Struś"masterThesis2014-05-12