Bąk, JanuszTarczyńska-Mucha, Iwona2015-01-132015-01-132014-07-31http://hdl.handle.net/11199/8504Skuteczność marketingu sieciowego MLM na przykładzie Firmy Forever Living Products. W pracy wykorzystano ankietę, przeprowadzoną na 100 anonimowych dystrybutorach. Wyniki badań dowiodły wysokiego poziomu zadowolenia ze współpracy z firmą oraz dużego znaczenia doradztwa osobistego i rekomendacji.The efficiency of business marketing model in the example of Forever Living Products Company. One hundred anonymous respondents were asked to complete the survey and the results are presented in the research. Some of the conclusions reached are: the respondents are satisfied by their cooperation with the company and the importance of personal counseling.pllicencja niewyłącznanetwork marketingdistributordirect marketingpersonal consultingmarketing sieciowymarketing bezpośrednidystrybutordoradztwo osobisteMarketing sieciowy jako kanał dystrybucji na przykładzie firmy Forever Living ProductsBusiness marketing model as the channel of the distribution in the example of Forever Living Products PolandbachelorThesis2014-12-04