Stach, PrzemysławPieprz, Katarzyna2014-02-082014-02-082012-01-24http://hdl.handle.net/11199/5357Praca dotyczy analizy i oceny promocji Gminy Lisia Góra. Praca pokazuje zakres podejmowanych przez gminę działań, z równoczesnym wskazaniem uzyskanych efektów, mocnych i słabych stron tej działalności. Zwraca uwagę na marketing terytorialny, który jest szczególnym narzędziem działania władz samorządowych. Ukazuje znaczenie promocji w budowaniu wizerunku gminy, z równoczesnym podkreśleniem, iż staje się ona coraz ważniejszym elementem ich prawidłowego funkcjonowania. Praca jest podzielona na 4 rozdziały. Są to rozdziały o charakterze teoretycznym, oparte na analizie dostępnych dokumentów, materiałów i informacji znajdujących się w zasobach bieżących i archiwalnych Urzędu Gminy Lisia Góra, Redakcji Głosu Lisiej Góry, Gminnego Ośrodka Kultury oraz w literaturze przedmiotu.pllicencja niewyłącznamarketing terytorialnypromocjagminacele promocjiAnaliza i ocena promocji gminy Lisia GóraAnalysis and assessment of Lisia Góra commune promotionbachelorThesis2014-02-08