Wójcik, TadeuszGawlik, Tomasz2017-04-062017-04-062011-02-26http://hdl.handle.net/11199/9804Tematem pracy jest system bankowości elektronicznej Alior Banku S.A. Bank ten udostępnia swoim klientom w ramach bankowości elektronicznej takie kanały dostępu jak: bankowość internetowa, bankowość mobilna i bankowość telefoniczna. W pracy udało się przekazać informację na temat polskiego systemu bankowego, bankowości elektronicznej oraz różnych jej definicji, które kształtowały się przez lata. Znajdziemy w niej szczegółowy opis kanałów dostępu bankowości elektronicznej, jakie oferuje Alior Bank. Alior Bank jest ”młodym” bankiem na polskim rynku, jest to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku w ramach dwóch pionów: detalicznego i biznesowego. Bank ciągle poszerza swoją ofertę np. o produkty ubezpieczeniowe do konta, ma nowoczesny system bankowości elektronicznej, w której klient bez wychodzenia z domu może zawrzeć umowę o konto czy rachunek maklerski lub dokonać przelewu przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Alior Bank od początku kieruje się odpowiedzialnym podejściem do biznesu, kształtując ofertę produktową i zasady działania zgodnie z opiniami i propozycjami Klientów, kładąc nacisk na rozwój długotrwałych relacji z Klientami, zapewniając godne warunki pracy i rozwój pracowników oraz dbając o ochronę środowiska.pllicencja niewyłącznabankowość elektronicznasystem bankowybankiAlior Bank S.A.System bankowości elektronicznej Alior BankuThe electronic banking system of Alior BankbachelorThesis2017-01-09