Jasieński, Michał2014-04-082014-04-082014Newsletter WSB-NLU, 2014, nr 1http://hdl.handle.net/11199/7422Czas romantyzmu przedsiębiorczości, otwierania horyzontów innowacji przez chałupniczych wynalazców bez wykształcenia, już minął. Firmy informatyczne i biotechnologiczne w rejonie legendarnego Kendall Square w Cambridge (USA) zakładane są przecież przez kadrę akademicką, doktorantów i doktorów z MIT i Harvardu. Założyciele Google – Sergey Brin i Larry Page – byli doktorantami informatyki na Stanford University, a nie amatorami. Standardy poszły w górę. Można powiedzieć, że nisko wiszące jabłka zostały już zerwane, a te co miały spaść na głowy Newtonów siedzących pod jabłonią – już spadły. Jak dosięgnąć jabłek rosnących wyżej? Tylko wiedzą i kreatywnością.plopen accesslicencja niewyłącznainnowacjeinnowacyjnośćkreatywnośćOpenminder, czyli urządzenie do otwierania klapek w głowiearticle