Śliwa, KazimierzPolak, Rafał2018-03-142018-03-142010-09-27http://hdl.handle.net/11199/10353Celem pracy było zanalizowanie strategii marketingowych na przykładzie koncernu motoryzacyjnego Honda i wybranych krajów (USA, Polska). W rozdziale pierwszym przedstawiona została historia koncernu począwszy od historii założyciela poprzez kolejne etapy budowania korporacji. Następnym etapem było zaprezentowanie rozwoju firmy na wybranych rynkach np. w USA, Japonii i Polsce. Kolejny rozdział poświęcony został USA. Wspomniano tutaj o początkach koncernu w Stanach Zjednoczonych i o tym w jaki sposób podbity został rynek. Kolejne podrozdziały to motocykle i samochody oraz opisy strategii marketingowych zastosowanych w przypadku podboju USA. W rozdziale trzecim, w całości poświęconym Polsce, przedstawiono historię koncernu w tym kraju. Podobnie jak w przypadku USA, zaprezentowano strategie i działania jakie zostały podjęte po to aby Honda mogła zaistnieć w Polsce. Ostatni, czwarty rozdział poświęcony został USA i Polsce. Porównane zostały strategie zdobywania poszczególnych rynków, zaprezentowano różnice odnośnie ceny oraz produktów, które są inne w Europie i USA.pllicencja niewyłącznastrategia marketingowaanaliza strategicznarynek europejskirynek Polskimarkakorporacja HondaAnaliza strategii marketingowych na przykładzie koncernu motoryzacyjnego Honda i wybranych krajów (USA, Polska)Analysis of marketing strategies on the example of the automotive company Honda and selected countries (USA, Poland)masterThesis2018-03-09