Leśkow, JacekKrok, Dariusz2014-02-232014-02-232011-09-09http://hdl.handle.net/11199/6147Celem pracy jest przedstawienie rozwoju bankowości do momentu, kiedy bankowość internetowa jest już nową formą obsługi klienta. Realizacja tematu pracy odbywała się będzie poprzez przedstawienie bankowości elektronicznej, jej pierwszych kroków na rynku światowym oraz polskim, przechodząc dalej do charakterystyki jej poszczególnych form. Tym samym w poszczególnych częściach pracy zostanie opisana jej istota, usługi, a także bezpieczeństwo, które jest bardzo istotne w tej formie bankowości. Dodatkowo przedstawiony zostanie opis usług wybranych banków, oczywiście w oparciu o bankowość internetową. Rozdział pierwszy poświęcony został bankowości elektronicznej, a konkretniej jej definicji i istocie, genezie powstania oraz jej rodzajom. Rozdział drugi zajmuje się analizą zagadnienia rozwoju bankowości elektronicznej oraz wpływu na konkurencyjność banku. Trzeci rozdział natomiast przedstawia już rozwój bankowości elektronicznej w Polsce. Zaprezentowano tutaj następujące formy bankowości elektronicznej, takie jak bankowość internetowa, terminale płatnicze czy karty płatnicze. Czwarty rozdział poświęcono charakterystyce wybranego banku oferującego usługi bankowości elektronicznej. W zakończeniu podsumowano pracę, ze szczególnym zwróceniem uwagi na atrakcyjność bankowości elektronicznej i jej szansy rozwoju. Głównym źródłem materiałów wykorzystanych w pracy były literatura przedmiotu, a także materiały i informacje zawarte na oficjalnych stronach internetowych banków i instytucji finansowych oraz portalach poświęconych bankowości.pllicencja niewyłącznabankowość elektronicznakonkurencyjnośćstruktura bankubankowość wirtualnabezpieczeństwoPrzemiany jakościowe w bankowości elektronicznej na przykładzie MBankuQuality changes in electronic banking - case study of MBankbachelorThesis2014-02-22