Piekarz, HalinaWijata Sylwia2014-01-032014-01-032000http://hdl.handle.net/11199/3148Celem niniejszej pracy było ukazanie procesu kształtowania i wdrażania strategii rozwoju firmy oraz zmian organizacyjnych jakie on wywołuje. Proces ten został przedstawiony na przykładzie David S. Smith Packaging Poland S.A., gdzie potrzeba zmian kierunków strategicznych była wynikiem zarówno przekształceń własnościowych, jak i nowych tendencji na rynku opakowań. Badania empiryczne były prowadzone w miesiącach: marzec – czerwiec 2000 roku. Rozważania zostały poświęcone głównie Wydziałowi Tektury Falistej i Opakowań Zbiorczych (P1) oraz Wydziałowi Opakowań Jednostkowych (P2), które generują największe obroty firmy (odpowiednio 70% i 20%).pllicencja niewyłącznastrategia rozwoju firmyzarządzanie rozwojem firmymetody portfelowecontrolling strategicznycykl życia produktówplanowanie strategiczneKształtowanie strategii rozwoju organizacji na przykładzie David S. Smith Packaging Poland S.AmasterThesis