Cwynar, WiktorBuźniak, Monika2013-11-292013-11-292008-01-15http://hdl.handle.net/11199/1850Możliwości bankowości elektronicznej i osadzenie jej w szeroko rozumianym e-biznesie powoduje, że jest obserwowane rozmywanie się ostrych granic między klasyczną bankowością, bankowością inwestycyjną, doradztwem, obsługą płatności oraz handlem. W środowisku elektronicznym instytucje bankowe zaczynają oferować usługi wykraczające poza ich tradycyjne domeny, a instytucje poza- i parabankowe wkraczają w obszar klasycznej bankowości. Jeszcze kilka lat temu bankowość elektroniczna była rozpatrywana w kategoriach przyszłości sektora bankowego. Obecnie bankowość elektroniczna to teraźniejszość, może nie do końca jeszcze okrzepła, ale już ukonstytuowana i zaakceptowana zarówno przez sektor bankowy, jak i klientów. Jej formy będą się zmieniać w rytm zmian postępu technicznego, ale sama idea zdalnego dostępu do usług i produktów bankowych, zapewniającego klientom szybkość i wygodę, pozostanie bez zmian.pllicencja niewyłącznabankowość elektronicznausługi bankowebankowość wirtualnaelektroniczne kanały dystrybucjikanały dystrybucjie-biznesrozwój bankowościOcena rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce - szanse i zagrożeniaThe assessment of the development of the electronic banking in Poland - chances and risksbachelorThesis2013-11-28