Rawski, MarekPilas, Tomasz2014-04-232014-04-232011-03-29http://hdl.handle.net/11199/7570Celem pracy jest próba zbadania preferencji oraz podejścia użytkowników Internetu do zakupów w sieci. Chcąc pogłębić wiedzę na temat rynku e-commerce w Polsce, zostanie zbadane jakie produkty są najczęściej kupowane przez Internet, częstotliwość zakupów polskiego internauty oraz pobudki jakimi się kieruje dokonując zakupów w sieci. Przestawione będą również najczęściej odwiedzane sklepy internetowe oraz serwisy aukcyjne. Autor dokona syntezy dostępnych informacji wtórnych konfrontując je z wynikami przeprowadzonych badań. Do wykonania badania został wykorzystany serwis ankietka.pl . Kwestionariusz ankiety został rozesłany do grupy ponad 32 000 respondentów. Na podstawie badania zbudowany został także profil polskiego internauty dokonującego zakupów on-line, jego średnie miesięczne wynagrodzenie oraz ilość czasu jaką spędza dziennie surfując w Internecie. Podsumowanie stanowią wnioski autora wysunięte po dogłębnej analizie zebranych informacji. Przedstawiono także możliwe scenariusze rozwoju handlu e-commerce zarówno dla kupujących, jak i sprzedających.pllicencja niewyłącznainternete-commercezachowania konsumentówproduktsklep internetowyrozwój handlu e-commercePreferencje zakupowe w sieci użytkowników Internetu w Polsce (w świetle wyników badania)Online Buying Preferences of Internet Users in Poland in the Light of Market Research ResultsbachelorThesis2014-04-03